Billigt bestillingssystem pizzeria

Sådan tjener dit pizzeria mere med vores bestillingssystem

Det er blevet dyrere end nogensinde at drive et pizzeria og samtidig tjene penge. Det skyldes højere energipriser, højere fødevarepriser og at kunderne ikke har lige så mange penge mellem hænderne. Ud over dette betaler pizzeriaer alt for meget til store bestillingsfirmaer, som tager op til 15-25 % i gebyr samtidig med, at pizzeriaer tvinges til at lave rabatter på deres mad og lave om i deres vilkår.

Mad Til Mig er startet for at gøre op med det. Vi vil have magten og indtjeningen tilbage til pizza-manden, hvor det hører til.

Sådan tjener du mere med vores bestillingssystem:

Der betales kun for hvert salg

Hos Mad Til Mig er der intet løbende abonnement. Du kan også undgå at betale for terminalen. Så låner du den bare så længe, du vil samarbejde med os. Du betaler også kun en meget lille del af hvert salg, der bestemmes af din aftale med os. Alt sammen meget lavere end andre udbydere du kender.

Vi udbetaler hver 5. hverdag

Du får udbetalt penge hver uge, så dit salg kommer ind på din konto så hurtigt som muligt.

Vi påkræver ikke, at du skal have perioder med rabat

Hos Mad Til Mig er du chefen i egen restaurant. Vi elsker at samarbejde med vores kunder og komme med forslag til, hvordan vi sammen kan tjene flere penge, men i sidste ende ved vi, at det er din restaurant. Vi forlanger ikke, at du skal give rabatter til dine kunder, der kan få dine udgifter for en bestilling helt op på 30-40 %. Vi dikterer heller ikke dine priser. Du bestemmer helt selv.

Vi har ingen binding

Vi er sikre på, at hvis du som restaurant fortæller dine kunder, at de skal handle gennem Mad Til Mig hjemmesiden, og vi markedsfører din restaurant, samt sender merchandise til dig, så vil vi sammen kunne skabe en succes. Derfor binder vi dig ikke til noget. Du skal nemlig være glad for at samarbejde med os, ellers skal du have lov at skifte væk fra os lige så hurtigt, du har lyst til. Vi forsøger at give dig alle gode forudsætninger for at skifte væk fra meget dyrere bestillingssystemer, så du har flere penge til dig selv.

Vi markedsfører dig

Hvis du vælger vores partneraftale, sørger vi for, at markedsfører dig endnu vildere, så vi kan skaffe en hel bunke nye kunder til dig. Du vælger selv, hvilken pakkeløsning du går med. Kontakt os, så skal vi nok fortælle om vores forskellige muligheder.

Hvad kan vores bestillingssystem ellers?

  • Lave mersalg når dine kunder køber; f.eks. foreslå pommes frites eller sodavand, når en kunder er ved at lægge en pizza i kurven.
  • Forudbestille til et senere tidspunkt eller en anden dag.
  • Du kan udsætte leveringen af en ordre, hvis du kan se, at du ikke kan nå at levere til den tid, kunden har ønsket.
  • Adskille leveringstider fra åbningstider, hvis du leverer inden for et mindre tidsrum end dine åbningstider.
  • Levering kan både laves ud fra flere forskellige antal kilometer fra din restaurant, men også ud fra forskellige postnr. Det hele kan også laves med forskellige minimumsbeløb og leveringspriser.
  • Tilføje ekstra faste lukkedage.
  • Lave rabatter på hele eller kun dele af menukortet, specielle tilbud på en fastsat kombination af retter eller specielle rabatkoder du deler ud

Andre fordele med Mad Til Mig:

Gratis ordreterminal

Du kan nøjes med at låne terminalen. Du behøver ikke købe den. På denne måde koster det dig ikke noget at starte med Mad Til Mig. Det gør vi, fordi vi har tiltro til et samarbejde og ønsker at du skal kunne beholde så meget af din omsætning som muligt.

Vi kører løbende support på terminalerne og har reservedele. Hvis terminalen slet ikke virker, sender vi en ny.

Ubegrænsede ændringer i menukort

Har du ændret priser? Er der kommet en ny ret? Vi tilføjer og retter for dig lige så hurtigt, som vi kan. Kun ved store rettelser tager vi lidt for ulejligheden.

Mulighed for at åbne og lukke restauranten når du er på ferie eller der opstår sygdom

Holder I ferie-lukket eller er ramt af sygdom? Ring til vores support, så lukker vi for bestillinger i den periode, så jeres kunder ikke går forgæves.

Vores samarbejde virker bedst, når vi begge vil det

Vores kunder der tjener allermest er dem, der er med på ideen, og aktivt beder deres kunder om at bestille igennem Mad Til Mig bestillingssystemet. Det er bl.a., fordi vi har link på deres Google My Business, de ønsker at lave kampagner på vores platform eller har klistermærker med vores logo synligt i butik og på bil. Og så der er det også bare ved at fortælle sine kunder, når de køber, at du vil blive glad, hvis de vil bestille via Mad Til Mig næste gang. Mange af dem der har størst succes, har valgt kun at bruge Mad Til Mig bestillingssystem, og skåret de dyre fra.