Har du bestilt mad?

Kontakt restauranten

Vi kan ikke hjælpe med rettelser, fejl eller ændringer af din ordre.
Kontakt restauranten direkte – information er i bekræftelsesmail.


Spørgsmål & Svar

Er du kunde og har bestilt mad, så anbefaler vi dig at kontakte restauranten direkte. 
Du kan finde restaurantens nummer i bekræftelsesmailen, vi har sendt til din indbakke.

Er du restaurant-ejer og ønsker at vide mere om dit produkt, så finder du måske svaret blandt vores mest stillede spørgsmål til højre.

Når du er klar til at modtage ordrer på din nye bestillingsside, kommer en konsulent ud med printeren. De installerer den for dig og sørger for den virker, inden de går.

Hos os er der kun 5 udbetalingsdage (5 hverdage), så du hurtigt har pengene på din konto.

For at kunne oprette dig som kunde hos Mad Til Mig skal vi bruge dit CVR-nr. Det skal noteres på din nye bestillingsside. For at du kan modtage betalinger fra dine kunder, er det ved lov bestemt, at betalingsfirmaet skal bruge et billede af dit kørekort/pas, sygesikringsbevis og bank, hvor man kan se dit kontonr. og firmanavn. Dette er for at verificere, at pengene går til den rette, så vores kunder ikke bliver snydt.

Ønsker du at dine kunder bestiller på din Mad Til Mig bestillingsside, så du kan tjene nogle flere penge på hvert salg, så er det vigtigt, at du fortæller dem om det. Da det er en ny bestillingsside, kommer den ikke øverst på Google lige med det samme. Dog er der en række ting, som du kan gøre:

  • Du giver os adgang til din Google My Business, så vi kan sætte link ind til din nye bestillingsside. Så kan dine kunder lettere finde dig på Google.
  • Du indsætter et bestillingslink “Bestil her” på din nuværende hjemmeside, hvis du har sådan en.
  • Du kan supplere med et markedsførings abonnement hos os, så vi kan annoncere for din forretning allerøverst på Google.
  • Du kan sætte dit nye link ind på din Facebook side eller købe et Facebook abonnement hos os, så vi kan hjælpe dig med det.
  • Du kan fortælle dine kunder hver gang de kommer ind i din restaurant, at de helst skal bestille på din nye Mad Til Mig bestillingsside.

Nej. Vi har en skabelon, vi bruger til at lave bestillingssiden. Denne kan ikke laves om, men du har meget at skulle have sagt! Du kan bestemme billede på forsiden, om du vil have billeder på menukortet, hvilket logo du ønsker at bruge, hvad der skal stå på menukortet, hvad der kan tilkøbes, priser og meget mere.

Du behøver ikke selv at rette din bestillingsside. Du skriver blot til info@madtilmig.dk med dine rettelser og så får vi dem lavet hurtigst muligt. Det vil du frit kunne gøre altid. Så hvis du laver om på dine retter eller har brug for at rette noget, så retter vi det!

Ja, dine kunder kan sagtens forudbestille mad. Hvis du ønsker forudbestilling på din Mad Til Mig side, så skal du bare sige til. Så slår vi det til, så dine kunder kan bestille uden for din åbningstid og selv vælge, hvornår de ønsker maden, efter du har åbnet.

Ja, det kan du. Har du et domænenavn, som du ønsker, skal være på din Mad Til Mig bestillingsside, så skal du bare sige til. Det kan vi sagtens klare.

Ja, du kan selv bestemme, hvilket interval der skal stå på din GSM printer. Det er det interval, der angiver, hvornår du kan udlevere/levere mad til dine kunder.

På din Mad Til Mig bestillingsside kan dine kunder betale med følgende: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro og MobilePay.

Løber du tør for bonruller, så kontakt blot vores kundeservice på tlf. 60 53 50 84 eller info@madtilmig.dk. Så hjælper de med bestillingen. Husk at gøre det en uge før, så du ikke går helt tør!